logo2

אינדקס אָמָּנוּת אָמָּנים וגלריות

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ארטישוק גלריה לקרמיקה

ארטישוק היא גלריה לקרמיקה הנמצאת בשוק הפשפשים בתל אביב יפו. ארטישוק מנוהלת בצורה משותפת על ידי 14 אמני קרמיקה מהטובים בארץ. אלה חברו יחד על מנת ליצור מקום מפגש יפיפה ומסביר פנים, המשמש לקשר בלתי אמצעי בין האמן ואוהבי אמנות הקרמיקה, למכירה ללא פערי תיווך, ולהפריה הדדית של יצירה בין האמנים.

המוכרים בארטישוק הינם האמנים עצמם, כך שניתנת הזדמנות ללקוחות לפגשם, לשוחח עימם על עבודתם, וליהנות משירות אישי, ידידותי, ושופע ידע. דרך הגלריה ניתן יהיה גם להזמין עבודות ישירות מהאמנים בלא פערי תיווך.

ארטישוק מציגה מגוון עשיר וייחודי של יצירות בסגנונות שונים ובקשת רחבה של עיצובים. כל יצירה היא מקורית, בעבודת יד, ומוטבע בה סגנונו המיוחד של האמן שיצר אותה. בגלריה ניתן למצוא תמהיל של כלים פונקציונאליים חפצים דקורטיביים, פסלי אמנות , יצירות יודאיקה ועוד, כאשר לעיתים אותה יצירה משלבת בתוכה מספר תכונות.

ארטישוק ממוקמת באזור שוק הפשפשים. איזור שהפך למוקד בילוי תוסס ועכשווי לתיירים ולמקומיים. אלה נמשכים לחנויות המעצבים, לגלריות לאומנות , לחנויות המציאות הישנות והמסורתיות, ולמסעדות ולפאבים הרבים שנפתחו באזור. כל אלה יוצרים אווירה שוקקת חיים ומיוחדת במינה המושכת רבים.

שתפו ב:

אתרי אמנות נוספים שעשויים לעניין אותך:

הוסיפו אתר חדש לאינדקס

ARTINDEX.CO.IL